Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

sobota 17. ledna 2009

Kdo nebloguje, jako by nežil!

Aneb proč jsem se rozhodla blogovat...



V dnešním světe kompjůtrů a internetu by se mohlo zdát, že tajné deníčky na klíček (který měl zajistit bezpečnost tajných dat a přitom stejný jste dostali například i k zamykací pokladničce :) )pozbývají své funkce, avšak to není zcela pravda. Právě v dnešním světe KOMPJŮTRŮ a INTERNETU dostávají tyto deníčky novou podobu- elektronickou, všem dostupnou a bez klíčku. A dostávají i nové jméno- Blogy. V dnešních časech zkrátka není moderní nechávat si pro sebe své myšlenky, tajemství a geniální nápady žárlivě střežit jako oko v hlavě.



Během svého dosavadního života jsem vystřídala nespočet různých deníčků, od těch na klíček, kde se objevovali úvahy o pododobnosti mého tehdejšího klučičího idola s Harry Potterem :) po nejrůznější cáry papírů, kam jsem psala své sarkastické a ironické poznámky ke svému psychickému stavu. Ovšem veškeré mé psaní deníků naráželo na mou obrovskou slabinu-zkrátka jsem se téměř nikdy nedokázala dokopat k více než jednomu zápisu za rok... tak proč to nezkusit změnit ve svých osmnácti?


ALEA IACTA EST...

Žádné komentáře:

Okomentovat