Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

úterý 11. května 2010

Zkouškové?

Pro mě už jo... i když oficiálně začíná týdnem 24. 5., mě začal zápočtový a zkouškový měsíc již minulým týdnem...

4. 5. KNJ/GLEX neboli Gramaticko-lexikální cvičení - test, již proběhl (dnes za cca 20 min se dozvím, jak dopadl... chmm)
5. 5. KPG/OTV neboli Obecná teorie výchovy a vzdělávání - test, již proběhl (dnes sem se měla pomocí internetu dozvědět, jak sem dopadla- zatím nic)
10. 5. KNJ/FON neboli Fonetika a fonologie - písemná zkouška, včera napsána (nevim, nevim)
10. 5. KGE/VMEGS neboli Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech - test, včera napsán (myslela sem, že mě k tomu vychovali, ale...)
12. 5. KNJ/PJAR1 neboli Praktický jazyk a reálie 1 - poslední test... ach jo...
13. 5. KPG/MKVV neboli Multikulturní výchova a vzdělávání - velmi zajímavý předmět, plný velmi zajímavých pojmů...čeká mě test.
17. 5. KNJ/FONE neboli Fonetická cvičení- čeká mě poslední test, který musím udělat na min. 28 bodů (ze 40), tak snad...
17. 5. KNJ/LEX neboli Lexikologie... ach jo...
18. 5 KPS/ROBOS neboli Obecná psycholgie a psychologie osobnosti... poslední test.
20. 5. KPG/OSR neboli Osobnostní a sociální rozvoj... též vylmi zajímavý předmět, plný zajímavých pojmů... též mě čeká test.
20. 5. KVK/ZMT neboli Základy mulimediální tvorby- udělování zápočtu, což znamená, že do tohoto termínu musím mít interaktivní klip s hudbou zhotovený ve Flashi na téma Moje Plzeň hotový.
27. 5. UUD/DUM neboli To nejlepší nakonec- Dějiny umění 2 - ústní zkouška.
+ do konce května dodělat kresby, malby, vypracovat domácí práce na tyto předměty a donést je ke schválení a ohodnocení...

Kam se poděla ta tvořivá hravá škola, plná zmuchlaných papírů, fotek uměleckých workshopů a zátiší s hraček, která mě tak bavila a naplňovala? Já jí chci zpátky!!!

(tedy nee že bysme si přestali hrát úplně, že... :) )

Aktualita číslo 1- to GLEX sem nedala... můj první zápočet v životě, kterej sem nedala napoprvé... wau...
Aktualita číslo 2- FON- písemnou zkoušku sem dala... za 3... chmm.
Aktualita číslo 3- VMEGS- zápočtový test- sem dala... alespoň jedna bezpodmínečně dobrá zpráva :)
Aktualita číslo 4- OTV- zápočtový test- sem dala... další bezpodmínečně dobrá zpráva :)
Další aktuality- pro A. a další zvědavce :)
MKVV- zápočtový test mám,
FONE- poslední zápočtový test- chybí mi dva body, musím ještě na jeden test... chmm
PJAR1- poslední zápočtový test- mám :)
ROBOS- 9, 5 bodu z deseti možných z posledního testu- čiže mám
Malba- zápočet a zkouška- pěkná dvojka, jak mi řekla paní docentka akademická malířka :)
OSR- zápočtový test-dneska- mám
ZMT- flash jsem dodělávala dnes v noci a sklízela jsem zasloužené ovoce- zápočet mám
a GLEX mi napodruhé už dala :)

Čiže zbývá už "jen" dodělat kresby a zmáknout zkoušku z dějin...+ dodělat 2 body z FONE a možná opravnej test z LEX, to ještě uvidim, jak to dopadne...

2 komentáře:

  1. Tak Paplí, netrpělivě čekám aktualizaci, napodruhé si zápočet dostala? :) A.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nevisí někde ten test z VMEGS? Letos ho mám zapsaný a docela by mě zajímalo jak to vypadá :)

    OdpovědětVymazat