Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 5. září 2011

Náušnicová evidence

... slovo evidence může nabývat dvou významů.
Když je něco evidentní, je to naprosto jisté a samozřejmé.
Je jistojisté, že náušnic mám vskutku velmi dost.
Vést evidenci - něco evidovat, znamená vést záznamy - mít o něčem (písemný) přehled.
A přesně to sem já udělala - evidenci své sbírky náušnic.

Tedy, abych byla přesná, té části, která se momentálně nachází v Kadani, zbytek je v Plzni.

Došla sem k zajímavým výsledkům.

Následuje rádoby zajímavý, ale ve své podstatě vcelku zbytečný článek.

SNZK ("Sbírka Náušnic Z Kadaně", jak ji budem pracovně nazývat) čítá ke dni 4. 9. na 44 kusů.
Její počátky sahají do roku 2006.
Pravděpodobně nejstarší kousek jsou perličkové visací náušnice z německého new Yorkeru - bylo to tehdy balení o 3 párech - jeden sem darovala Abee, nosila je do tanečních :), jeden sem si nechala a později poupravila, ten třetí - nemám tušení, kam se poděl...
Nejmladší kousek je ze dne 4. 9. 2011 - pozdní dárek k svátku od maminky.
Zatím nejvíce náušnic pochází z roku 2010 - 16 párů.
Ale rok 2011 na náušnice také není chudý - ke dni 4. 9. 8 párů.

Způsob obdržení náušnic jsem rozdělila do 4 kategorií:
náušnice vlastní výroby,
koupené náušnice,
darované, uzmuté (půjčené a již nevrácené ;) ) náušnice,
náušnice koupeny a poté upraveny.

Nejméně náušnic jsem si koupila a poté ještě upravovala - 5 párů.
11 párů ze SNZK sem vyrobila.
13 párů sem koupila.
A nejvíce páry sem byla obdarovaná nebo jsem je uzmula :) - 15 párů.

Obětí mé náušnicové kleptomanie je (téměř) ve všech případech moje drahá maminka.
Je to také ona, kdo mi náušnice nejčastěji daruje. Společně s paní Š.

Jednou se mě na nějaké webové stránce ptali na můj životní cíl. Odpověděla jsem:
"Mít tolik náušnic, že je začnu vyhazovat!"
Blbost. Nikdy nebudu mít odvahu na to byť jen jediný pár náušnic vyhhodit nebo nějak jinak zlikvidovat. Mohl by se totiž jednou hodit :).

Takže náušnice budu hromadit dál a dál.

Ještěže jsou celkem skladné.

1 komentář:

  1. Milá Pavlí, moc Ti přeji, abys do vyhazovací fáze ve vlastnictví náušnic nikdy nedošla.

    Mám také poměrně rozsáhlou sbírku a několik drátěných "stromů" a jiných zařízení, které mi je pomáhají uchovávat . Má sbírka k dnešnímu dni činí 68 párů náušnic nošených často a 37 nošených velmi zřídka.

    V to nepočítám ty desítky párů, které jsem vloni před odjezdem do daleké ciziny rozdala.

    Takže ano - vyhazování náušnic je téměř trestná činnost. Ovšem do fáze, kdy náušnice budeš darovat, abys udělala místo novým, zábavnějším, barevnějším, delším, puntíkovatějším atd., do této fáze se pravděpodobně dostaneš. Tedy pokud nehodláš ve své šatně zřídit jednu stěnu rezervovanou jen pro náušnice. Tak to minimálně plánuji já ve svém vysněném bytě... :-)

    OdpovědětVymazat