Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 8. ledna 2012

Uuuf, musím si odpočinout...

... od psaní rádoby učených textů, kde povětšinou obhajuju svůj obor a jeho současné pojetí! Nějak se mi sešlo více termínů seminárek, takže poslední dny sem nedělala skoro nic jiného...
Začíná mě z pouhých pojmů jako je artefiletika, výtvarný zážitek, výchovné a vzdělávací pojetí a fikční svět poněkud bolet hlava! Proto jsem se rozhodla, že tento článek bude čistě neprofesionálně banální, primitivní, tudíž krásný a hlavně krátký!

Malis si stěžoval, že tu je poslední dobou celkem nuda, tak snad mu tento článek oživí mé Parapléčko natolik, že sem nepřestane s chutí chodit.

Včera mě na nádraží vyzvedl Nejmilejší společně s adoptivním tatínkem a zátáhli mě do Klubu malých pivovarů, kde se mi všichni samozřejmě vysmáli, že nepiju pivo ;).

Večer a noc měla nepřeberné množství vtipných momentů a žádné bolestivé ranní následky, takže nejspíš ten nejlepší možný průběh. Já si z toho odnáším důkaz, že moje chameleoní přizpůsobivost ve mně stále ještě naplno žije, Nejmilejší si odnáší fakt, že jídlo a Malis se nemá dávat dohromady (pokud nechce místo sekané s křenem a hořčicí zelenou s křenem a hořčicí :) ) a samotný Malis si dnes ráno od nás odnesl obří nafukovací lahev likéru Cuarenta y tres, kterou měl Nejmilejší na starém bytě a která se nám (bohužel) nikam nevešla.



Co myslíte? Více takovýchto nic neříkajících článků napsaných za 13 minut? :)

Přeju krásné rozjímání takhle v jarním lednu... víte, že teď někde kvetou kytky, které většinou kvetou až v květnu? Páni, vymyslela sem jazykolam!

Kvetou květiny kvetoucí v květnu.
Kvetou květiny kvetoucí v kvetnu.
KLvětou květiny květozsí v květnuz.
(páni, je to i prstolam!)

Nu, já se vracím do zkouškového procesu...jdu vařit večeři, abychom s Nejmilejším na to učení měli dostatek sil ;).

1 komentář:

  1. No tak to je masakr :D
    Teda, byla to výborná akce!
    A díky za ten suvenér. Lidi v tramvaji zírali a spolubydlící taky když jsem se vrátil z pivka druhej den ve dvě odpoledne s tímhle :D

    OdpovědětVymazat