Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

sobota 26. května 2012

"Já to nepřečtu..."

... to mi řekla mámul mžourající na moje rozpracované otázky ke státnicím.
"Ty máš miniaturní písmo!" dodala ještě.

Co na to říci? Jsem minimalistka.


Tohle je jedna z otázek z okruhu Vizuální výchova v mezioborových souvislostech (pokračuje ještě na další straně, mimochodem). Skutečně jedna z těch otázek, které bych si chtěla vytáhnout, mimochodem.

Takovémuto zpracování říkají moje spolužačky "taháček", já tomu říkám "vypracování otázky, které je šetrné k životnímu prostředí" :). Z taháků mam panickou hrůzu a noční můry. Fakt.

Tak jakýpak copak!

Žádné komentáře:

Okomentovat