Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pátek 28. března 2014

Sen o 8 ženách...

... se splnil.

Jo, 26. března se konala premiéra... už je to tak. Znovu sem vstoupila na prkna, která znamenají svět. Znovu jsem prožívala ty motýly v břiše, znovu jsme se rozesmívaly, odbourávaly, zachraňovaly situaci, znovu sme si sahaly na prsa, abychom cítily, jak nám tlučou srdce. Jo, to my fakt děláme a co jako? ;-)

Nechci nic prozrazovat, ostatně, kdo viděl, tak ví. Kdo neviděl, měl by. Tedy alespoň dle mého skromného názoru (a taky dle názoru nadšených diváků :-)). V květnu bude repríza.

Co říci na závěr? Použiji slova mojí maminky... možná trochu teatrálně:

Snad jste se každá pro tu svou roli narodila. Byla jsi natolik přirozená, že jak jsi na začátku vykřikla "Mami!" - málem jsem vyskočila a vběhla na jeviště. A při té konečné scéně jsem téměř vzlykala - no ale znáš mě.
A to ticho v sále při některých scénách... A taneční čísla ... Byly jste tak sehrané... Mělo to spád, napětí, děj...

Takže tak.
 
 

3 komentáře:

  1. Moc krásné fotky :-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, musím říct, že se to povedlo! Měl jsem tu čest být v hledišti a užíval jsem si to. Mnohé finesky byli k popukání, herecky jste si to dávali náramně a bylo vidět že vás to baví :). Rád bych to viděl ještě jednou když bude květnový termín reprízy kamarádský s nějakým prázdným dnem v mém diáři ;-)

    OdpovědětVymazat