Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

sobota 10. ledna 2015

Jsem hrozná konzerva...

... upozornění - tento článek nemá v podstatě žádnou hodnotu. Je to jen a jen mé užblebtnutí takhle o sobotním odpoledni, když si šteluji svůj nový počítač (rozuměj odinstalovávám nejrůznější aplikace). Po tak dlouhé době, co sem nepsala, by si mé drahé a sladké Parapléčko zasloužilo rozhodně něco lepšího, ale bohužel. Už je to tak. Smiřte se s tím.

Zpátky ke mně jako ke konzervě. Jak už se napsala v úvodu (který bude určitě minimálně stejně douhý, ne-li delší než samotný článek), šteluji si nový počítač a odinstalovávám nejrúznější aplikace. Předtím je tedy vždy otevřu, řeknu si: jeee, to je zajímavý. A pak kliknu na tlačítko odinstalovat. A to v podstatě u jakékoliv aplikace, kterou neznám a sem líná poznat (například Acer Cloud nebo Acer Management), případně u aplikace, jejíchž funkci mám (konzervativně) spojenou s jinou aplikací, ať už se jedná o přehrávání hudby nebo videí, o mapy, psaní poznámek, internetový prohlížeč....

Nejspíš už nikdy nebudu požívat Internet Explorer ale Mozillu. A kdo jo, mohli byste namítnout. Vždyť Explorer je... no... Explorer. Mozilla mi vyhovuje tisíckrát víc. Jenže já si ze stejných konzervativních důvodů nejspíš nikdy nenainstaluju Chrome místo Mozilly, přestože je mi Chrom velmi sympatický a možná by mi i vyhovoval více. Když já mám tu ohnivou lišku prostě ráda :-). 

Nedám dopustit na BS player a nebudu místo něj používat Acer Media Player. Takže odsinstalování proběhlo úspěšně :-).

Když se chci dozvědět, co se děje ve světě, zeptám se Nejmilejšího (případně mi to řekne sám) nebo při čekání na otevření e-mailové schránky rychle projedu titulky na novinkách.cz (a zjistím, že není o co stát), tudíž nepotřebuju zvláštní aplikaci Zprávy. Takže odinstalování proběhlo úspěšně :-).

Pro recepty mám Kuchařku pro dceru, Zápisník pro dceru, Albertí časopisy, Albertí kuchařku od Dity P., kuchařku klasických českých jídel od Vaňka a teď nově Recepty z Francie. Nepotřebuju receptovou aplikaci v angličtině (byť bych se pocvičila v cizím jazyce a byť ty fotky u receptů vypadají tak krásně). Takže odinstalování proběhlo úspěšně. 

A tak dále.

Jsem prostě zpátečničká,nerevoluční, zamrzlá konzerva.
A co vy? :-)

P.S.: Nikdy sem se nepovažovala za IT mága. Můj nejčastější postup, kterak "opravit" zaseknutý komp nebo aplikaci bylo zuřivé mačkání kouzelné trojkombinace kláves CTRL + ALT + Delete, případně rovnou slavné vypnout a znovu zapnout (alespoň jednu věc mě naučil seriál IT Crowd). 
Většinou to fungovalo. A pokud to selhalo, nezmohla sem s tím nic a rozhodla sem se vyhledat odbornou pomoc (pro svůj počítač, ne pro sebe :-) ). Jedno sem se ale přece jen naučila - odinstalovávat aplikace :-). Můj další vysněný level jsou aktualizace - jak poznat, kterou můj počítač skutečně potřebuje a kterou ne? :-)

P.S. 2:Vida, nakonec nebyl ten úvod delší než celý článek :-)


Můj nový počítač. Já ho mám v modré. Má všechno, co potřebuju a ještě něco navíc. Je malý, skladný, lehký. I tak má super kávesnici, na které se perfektně píše. Jediné, co mě štve, je touchpad. Tak snad si na něj zvyknu :-)

1 komentář:

  1. Tak a teď, když by se paraplečko hodilo, tu není žádný nový článek :P
    Mít krb, četl bych v nečase Čapka nebo Doyla a kouřil dýmku. Žel, krb nemám. A na blogu živo jako Tenkrát na západě. Chuchvalce zbylých vysušených čtenářů se jednou za čas překutálej titulní stránkou a zmizí v prachu. Nezbejvá, než čumět do aplikace oheň, zapnout elektronickou cigaretu a čekat až dojdou baterky mýmu i-večeru.
    :P :DDD

    OdpovědětVymazat