Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

středa 1. července 2009

Narozeniny, vejšky a vše kolem toho

27.6. 2009 jsem oslavila svoje 19. narozky, aneb poslední nááctiletý narozky a naopak první narozky po maturitě :)
A co sem dostala?



Šaty, šaty, kalhotky, korálky, náušnice, kokosovou kosmetiku, stíny, tričko, batoh, sladkosti, chlast, dort, inteligentní plastelínu, vázičku s umělou gerberou, která vypadá jako živá, mobil, malou krysu Myrtu, etno tašku, etno sukni, šperk na mobil, nový CD Daniela Landy, propisku s mým jménem,... inu zkrátka hodně toho je:) Tady máte zátiší z některých mých dárků:




A to sem já jako šťástná držitelka svého nového mobilu, v nových šatech, v novém triku, s novými náušnicemi a bonboniérou :)



Nejhorší dárek byl od mýho těla, který má nejspíš panickou hrůzu z toho, že bych se třeba o svých narozeninách mohla bavit, normálně jíst a pít. Historie se opakovala jen s tím rozdílem, že zatímco minulý rok mě ta viróza schvátila v den mé oslavy až po 8 hodině večerní a držela se mě celý týden, tentokrát začla hezky ráno a o to dřív skončila- v sobotu jsem s nechutí snědla dort, připila si kapkou vína, cítila se jako někdo, koho přejel parní válec a navíc ho ještě nakazil horečkou. V pondělí sem byla čilá jako rybička a měla sem energii na rozdávání :) Ach jo...

Děkuju moc všem za dárky a těm, co přišli na mou garden party, tak za to, že přišli :)
Ale jeden z nejlepších dárků jsme dostala od plzeňský Západočeský univerzity, když sem se včera dozvěděla , že mě přijali na můj vysněnej obor - na Katedru výtvarné kultury, obor Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání:)

YES!

Zní to sice strašně majestátně a učeně, ale ve skutečnosti jde o výtvarku na pedagogický fakultě




Takže tohle bude nejspíš můj denní chleba: A malá Myrta vás zdraví!!!

1 komentář:

  1. Bžjowa, k narozkám už nemá takhle opožděne cenu gratulovat:( , ale k vejšce moc moc moc! Je fajn, že ses dostala kam jsi chtěla :o)

    Mareček Blbeček

    OdpovědětVymazat