Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

středa 11. srpna 2010

Paplee měla narozeniny...

Uff, nějak opět nestíhám. Hlavně, že sem píšu rebelské zápisy, ale report o narozkách nikde :)

Oslava se moooc vydařila, vystřídalo se u nás tolik hostů, že to ani nespočítám... byla sem tu já, maminka, tatínek, Pavlík, Šáma, babička, Abee, Tomáš, Zuzí, Mikša, Jiří, velkej Pavlík,... no, to je,pokud vim vše... Bylo to krásné, uvolněné, Mikša s Pavlíkem si vyhráli a táta se zas vyřádil, když klukům předváděl RC vrtulník, Abee nám předvedla svůj epesní obvaz, Tomáš marně čekal na klobásky, Jiří si stydlivě nabídl dort, mamce zachutnal Zlatý Jelzin a já... já sem byla ráda, že se všichni baví.

Jojo, už je mi dvacet.

5 komentářů:

  1. Teda Paplí! Zapomnělas na babičku! Příliš kruté za to, že už Ti neupeče dort, ale... :D :D :D A byla to hezká oslava, příjemná, milá... Jako Ty. Nebo jako koťátko mojeí babičky. To je mrtě roztomilý. :D :D :D Mrtě maga-míšový. Asi jako Ríša...

    Hádej kdo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se babičce, už tam je též... ale její koťátko nee :D Teda, musím říct, že onen tábor tě pěkně vykolejil, Beeno, jako mrtě vykolejil :D Ale to nic, mě též...

    OdpovědětVymazat
  3. No proto! Ano, mrtě mě vykolejil. Tak, že jsem musela i vykrojit. Nebo spíš viceroyit? :D :D :D Škoda, že nebyl ten diktafon. Prej: Tady má nějaká holka Tvojí fotku, Vášo! Nebo: Já jsem kůň / dinosaurus / pes. Nebo prohrabávač... Víš ty vůbec, že mu Mára věnoval poslední den kus dortu svýho týmu? Poslal ho do kuchyně, ale protože to oni nevěděli, tak za trest, že se tam motá, musel uklízet. Tak mu pak dal Mára čokoládu, kterou měl pro syna... Nebo TTL! No, konec...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, a taky nakonec Bláhu zastřelí, přímo pod tim mostem, teda vlastně na schodech. On jde totiž po Zemanovi, plastiku má úplně zbytečně, on ho stejně už dlouho pozoruje. Pak se teda sejdou pod tím mostem, jenže Honza tam má ženu a ta skočí do tý kulky, prostě masakr. Honza o zastřelí na těch schodech, ale k čemu to, Lída stejně umře. Jako dost smutný, no.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiří: No jasný, úplně přesně, akorát, že Lída si za t může sama!

    OdpovědětVymazat