Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pátek 26. listopadu 2010

Šok o Ježíškovi!

Zkuste si vygooglit obrázky Ježíška....
Nebo jen klikněte...

Auč.

6 komentářů:

  1. Děsný. Smutný. Neměl konkrétní podobu, tak mu jí pan Trh dal. A myslím, že s tím nic moc neudělá ani modrookej blonďáček od Kačenky Burešový. I když nápad to byl pěknej.

    OdpovědětVymazat
  2. Nebyl bych skeptik, naopak... právě proto, že Ježíšek je postava, kterou si každý má představit duchovně a ne ji kreslit či malovat, tak je jasný, že v obrázcích Google budou vyhledány jen postavy existující někde u textu, kde se o Ježíškovi píše a to může být třeba tam, kde se píše třeba i o Santovi a dalších postavičkách zneužitých reklamou... ať děti klidně píšou Ježíškovi (i když je to podle mě taky volovina), ale ať ho proboha nemalujou (ani s dobrými úmysly ho bránit;)

    OdpovědětVymazat
  3. pise se podle mne!!!a to nejsem cestinar!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kdepak. Mně se píše ve 3. a 6. pádě (komu čemu - mně, o kom o čem - o mně). Podle mě je koho čeho - pád 2. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonym možná myslel, že se píše mne, bez háčku. Ovšem v případě, že je možno napsat mnE, lze automaticky napsat mĚ.
    Je na to jednoduchá pomůcka - podle tebe (žádný háček)-podle mne nebo podle tě (to sice nezní, ale co)-podle mě.
    Naopak dám to tobě(háček)-dáš to mně(háček)
    Trochu té češtinářské osvěty..
    :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je snad jasny ze je tam hacek, podle jednoduchy pomucky jak pise bloggerka; anonym je linej se registrovat/prihlasovat

    OdpovědětVymazat