Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 30. dubna 2012

Dyk dyk dyk dyk...

"...dyktátor Underground jsem já-á. A mířím mezi vá-á-ás!"



(Kdo pozná slavný pověvek trumpet, má bezvýznamné plus! A kdo si snad bude myslet, že mám ve slově dyktátor chybu, má velmi významné mínus!)
Předevčírem jsem na Majálesu opět viděla a slyšela kluky z Nightwork. A mají to, kluci šikovní, lišáci podšití, pěkně vymyšlený. Fakt, že jo. Asi je začnu aktivně poslouchat a ne jen vídat na fesťácích :).Nejmilješí chtěl video-hudební příspěvek, tak tady ho má! ;)


"It's my life.. it's my life!"


"Já som drevosustruhár..."

(podobnost s jistým slovenským raperem čistě náhodná ;) ) 

1 komentář: