Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 9. dubna 2012

V Praze nemusí být draze a může být i blaze









































Sice jsem slibovala nový, duchaplný článek až po 19. 4., ale přesvědčil mě dnešní mail od Klárky :). A taky trochu i to, že do konce týdne mam napsat už "jen" závěr výzkumu, závěr celé bakalářky a dvoujazyčný abstrakt (jeežiš, vona už zas mele vo bakalářce, panebožee, kdo to má furt číst, to je nudaa! ;) ).

Ale zpět k mailu od Klárky, který mě velmi potěšil a chci se jím zde pochlubit. Tedy ne přímo jím, ale spíš jeho přílohou - pěknými fotografiemi z povedeného večírku v Košířích. Přítomni byli: Pája a Pája, Beenka a Tom, Linda a Jindra, Tj a Klárka, Yvett a Jiří, Tomova kytara, ledová baskytara a zajíček. Nepřítomni byli Domí a Zdeněk (ty se opíjeli v moravských vinných sklípcích ;) ) a Jindrou vlastnoručně upletená šála pro Lindu.

P.S.: Klárko, fotky se ti povedly, fakt že jo. Jestli/až se budu vdávat, nechci ze svatby jiné fotky než takovéto momentky a jinou fotografku nežli tebe! Co ty na to?
:)

2 komentáře:

  1. Heh a já chci taky Kláru! :)

    Abee

    OdpovědětVymazat
  2. Nu proč by ne :), když s tím bude souhlasit i paní fotografka ;)

    OdpovědětVymazat