Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 1. září 2014

Mgr. Pavlí. Ká.

Nemůžu si pomoct, vypadá to pěkně...
Mít vizitky, nechám si je přetisknout :-D

Nu, je to tak, přesně před týdnem jsem úspěšně obhájila svou diplomku. 
(Za jedna, kdyby vás to zajímalo...)

A já cítím radost.
A podivnou melancholii zároveň.
Už nejsem plzeňským studentem ani spolubydlícím.
Už nebydlím v Kadani.

Ale!
Mám Nejmilejšího.
Pořád sem tátova a mámina holčička.
Pavlíkova Pupú.
Pořád mám své UJO :-)
A pořád sem Malisova "sestřenka" :-D

A co z toho plyne?
Že to nejdůležitější zůstává nezměněno ;-).

Teď jen vyřešit, co si vezmu na promoci a smířit se s tím, že holt nebudu mít jedno červené a jedno modré pouzdro, ale dvě červená :-D ;-).

Chichi.

Žádné komentáře:

Okomentovat