Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

úterý 1. srpna 2017

Životem znavený Rumcajs

Jednoho dne si Rumcajs pomyslel: "Já už to nesnesu... z Manky se stala hysterka a labilní komandantka, co po mně pořád něco chce a nikdy není spokojená. Cipísek, solidní puberťák, kouří trávu a kšeftuje s vlčím mákem z nedalekého pole. A když jsem ho upozornil, že nejen krade (a co, vždyť je to syn loupežníka), ale ještě je tak blbej, že krade z vlastního (ten mák jsem tam před lety vysadil já), jen pokrčil rameny:"Vo co jako de,fotr? Se šábnem, nee?" Ne, ne, to se prostě nedá vydržet, tohle je na pruměrnýho negramotnýho kriminálního živla prostě moc..."
Vzal pušku, šel do lesa, sedl si na pařez, naposledy se zadíval mezi stromy...


...a pak si to, stejně jako Kurt Cobain, nechal projít hlavou.

Na Rumcajse - sebevraha sme narazili s bratrem Pavlíkem, když sme objevovali krásy Krušných hor a vyrazili na Ježíškovku do Božího Daru. 
Byl to takový "program nanečisto", abych si vyzkoušela cestu, parkování i pěší trasu, abych byla připravena na víkend, kdy za mnou přijely kamarádky-kolegyně z Prahe :-). Tímto vás, holky, zdravím a díky, byl to super víkend :-).



Jedno tradiční Facebookové selfíčko :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat