Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

čtvrtek 4. února 2010

Aukce nebo galerie...

... aneb nechci vyhodit svoje výkresy ze zimního semestru, tak sem se rozhodla, že by třeba někdo z vás mohl mít o nějaký/é zájem, například na zakrytí díry ve zdivu, fleku na tapetě, prázdného místa na zdi v garáži, kanceláři, jánevimkdekeště,... kdyby joo, stačí říct, zdarma dodám.
Jo a kdybyste na nich chtěli sušit houby jako Padevět (Cimrmanův soused), doporučuji raději na té nenamalované straně, houby by potom mohly (a ne jejich vinou) být jedovaté :).

Ale když je náhodou nikdo nebude chtít, můžu předstírat, že tohle celý je jenom taková galerie...a já nejsem trapná :)

Jde o výběr maleb (tempera na balícím papíře) a kreseb (uhel na balícím papíře).


1. Zátiší na židli, temp. na baličáku

2. Věšák, temp. na baličáku

3. Zátiší s hrncem, temp. na baličáku
4. Zatiší hraček, temp. na baličáku


5. Krabicové zátiší, temp. na baličáku



6. Zátiší s porcelánem, temp. na baličáku



7. Zátiší s modrým sítem, temp. na baličáku

8. Zmačkané zátiší, uhel na baličáku

9. Busta mnicha, uhel na baličáku



10. Zátiší s lebkami, uhel na baličáku

11. Zátiší podivína, uhel na baličáku

Myslete na to, že až třeba jednou budu slavná, tyhle výkresy budou mít nedozírnou hodnotu...

(blablabla...no jasně, tohle si vykládej někomu, koho to zajímá...)

:)

10 komentářů:

  1. Podle zájmu bychom si s Věruškou zabrali minimálně mnicha, pak kdyby nikdo nechtěl, tak bychom vzali do triptychu zmačkané zátiší a zátiší podivína:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zátiší podivína chci já. A ještě k Avataru. Na to 3D bych s Váma šel. Pak mi dej vědět.

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlíku, já nechci vidět tvé zklamání ve tváři společně se zklamáním Abee, to mě zničí... ne kecám :), klidně pojď s námi, ale zarezervuj si už teď místo na stránkách kina, už teď jsou skoro všechny místa zabraný. Jdem buď v sobotu nebo v neděli, jak už jsem vlastně psala, tak si dyžtak zarezervuj oboje a pak uvidíme, kdy budeme mít všichni čas :)
    Jinak k obrazům... ani sem nedoufala, že to půjde tak rychle :), těší mě to. Honzíku, ste první, to znamená, že dostáváte mnicha i zmačkané zátiší, ovšem Pavlíkovi, jako druhému přiklepnu zátiší podivína. Hned vám to zabalim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kecám, pardon, Pavlíku, jdem tam v pátek nebo v sobotu, žádná neděle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, já chci zátiší s lebkami!
    Je ještě volné? Zvu tě na pina coladu ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak uhly jsou zabraný. v tom případě, já chci věšák, ju? je na něm přece tvůj šál...pa, mango.

    OdpovědětVymazat
  7. Malis, máš ho mít, ve středu jedu domů, tak ti ho přivezu do Plzně. Těšim se na Pina Coladu :)
    A věšák je tvůj, mango moje :)

    OdpovědětVymazat
  8. cool B-)
    Napiš pak až tu budeš a slezem se...

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,

    podařilo se mi najít Tvůj blog, za což jsem moc ráda, protože se mi tu líbí, je to tu pěkně modrý a hlavně jsem objevila tyhle parádní výkresy. Kdybych něco takovýho namalovala já, tak je nikomu nedám a jenom se kochám, jak jsem šikovná:D Měj se dobře a hodně kresli!
    Linda, co byla včera v Kadani s Jindrovou čepicí na hlavě

    OdpovědětVymazat
  10. Lindo, co si byla včera v Kadani s Jindrovo čepicí na hlavě, děkuju ti strašně moc. Nic člověka tak nepotěší, jako když je jeho práce oceněna ;)A kór od tebe... :)

    OdpovědětVymazat