Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 28. února 2010

Protest!


Protestuju proti pořadí kapel na Orfeus rocku!



Myslela sem totiž, že pořadí udává anketa o nejpolupárnější kapelu na stránkách KZK, čili čím víc hlasů, tím lepší čas... mýlím se snad?

Jak je tedy možné, že Haj hou se svými 4 (!) hlasy hrajou ve 20:00 (VELMI dobrý čas!) a například kapela Malarme (počet hlasů 74) nebo Innominado (80 hlasů) PŘED nimi?



Proto na Haj hou protestně odcházím ze sálu. Kdo se přidá?

13 komentářů:

  1. Přidávám se k prostestu a s Tvým svolením, jestli mi bude uděleno, zkopíruji Tvůj text na svůj blog. Jinak na HAJ HOU jsem ani nechtěla být přítomna... Velbloudeena

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a Paplí, šmankote, Malarme! Ne MaLLarme! :D

    Beena

    OdpovědětVymazat
  3. Pořadí na Orfeus rocku jsem dělal já a řídil jsem se mnoha hledisky, mezi jinými i možnostmi kapel, které si chtějí zahrát - nakonec to dopadlo takto a zahrají si dokonce i obě vítězní kapely z ankety, s čímž se nepočítalo. Haj hou získali hlasů 10, omlouvám se jim za přehlédnutí (4 bylo jejich pořadí podle abecedy), už je to opravené. Na tom ale opravdu tolik nezáleželo. Příští rok anktetu ruším, protože nevypovídá o tom, o čem by měla, a bohužel i přes protizneužívací opatření ceny způsobily, že se podvádělo a k tomu opravdu svádět nechci. Takže bude jen Orfeus rock, kde bychom udělali jednak cenu diváků (tam by byly větší ceny, tzn. ten rockfest a 5 nahr.dní) a cena poroty (ty 3 nahr.dny) - tu by tvořili třeba muzikanti z hostujících kapel plus nějací hudebníci-profíci.
    Jinak snad budou lidi na přehlídce po celou dobu a nebude se tak hrát na nějaké atraktivnější časy. Haj hou jindy nemůžou a já jim věřím. Innominado hraje nakonec těsně před nimi (aktuání pořadí je na stránkách KZK). Malarme se letos ukážou a příští rok třeba budou hrát před hostem.
    Neberte to tak vážně je to jenom přehlídka a na ní tentokrát opravdu vyhraje ten, kdo získá nejvíc regulérních hlasů. Nic víc, ale ani nic míň.
    Já se na Haj hou podívám, jako se podívám na ostatní kapely. A na některý si prostě po pár songách půjdu nechat natočit pivo. Všechno se mi asi líbit nebude, ale přesto se těším.

    OdpovědětVymazat
  4. Internetové ankety jsou samozřejmě ne plně objektivní. A o podvádění bych nemluvila. Jde o to, co pro to ta kapela a její fanoušci udělají. Přijde Ti objektivní anketa o nejkrásnější obec ČR, kterou jsme vyhráli? Hlasovat se mohlo z jedné IP jednou denně. A nepřijde mi, že byste odečtením hlasů ze stejného jména odstranili podvádějící, spíš naopak, odstranili jste "zaryté fanoušky, kteří používají více mail", lidi, co se jmenují stejně, jako třeba můj bratr a otec, a dali jste hlasy všanc těm, kteří vytvářeli falešné maily a falešná jména, tedy těm, kteří skutečně podváděli.
    Atraktivní čas... To je to o co jde, a pro co jsou kadaňské kapely udělat mnohé, protože jsou si vědomy konkurence. A pak člověka mrzí, že kapela jako je HAJ HOU, odstane ten nejlepší čas, v sobotu v osm, možná druhý nejlepší, a ani si nepřivede basáka. Kdyby jim o něco fakt šlo, třeba by si to zařídili jinak. Jako ostatní, jako mladí. Nemluví ze mě zahořklost, nebo tak... Teda doufám. Myslím si, že internetová anketa prostě není objektivní a že je správné příležitost vzít za pačesy a ne tý příležitosti diktovat podmínky.
    A na HAJ HOU prostě nebudu z prostého důvodu, mám na večer jiný plán. Chápu Páju a její rozhořčení, stejně jako Honzu a jeho práci.
    Můj názor se kloní k Paplíinu, no... Beena

    OdpovědětVymazat
  5. Mazal jsem jen hlasy z jedný IP adresy bez jména a s maily typu humuska1, humuska2 až humuska50, i když možná humuska používá více mailů. A právě tyto hlasy mě přesvědčily o nespravedlivém průběhu ankety. Kadaň vyhrála bez robota, toť vše, objektivní to nebylo a moje škrty v anketě navíc neměly vliv na pořadí, jen na budoucnost. A můj přístup k přehlídce byl na anketě naprosto nezávislý, prostě jsem kapely seřadil, jak jsem usoudil za možné a vhodné, i s tím, že se to někomu nebude líbit, protože není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Já jsem dělal line-up bez ohledu na svoje zájmy. Takže se můj názor nekloní vůbec nikam;)

    OdpovědětVymazat
  6. Aha. Humuska je asi hodně vytrvalá.
    Nicméně škrty neměly vliv na na pořadí, hlasy taky ne. A fat je ten, že se to podle toho mělo PŘIBLIŽNĚ odvíjet, nebo ne?

    Můj zájem taky není, aby HAJ HOU hráli tehdy nebo tehdy. Páje šlo o výše uvedené, tedy o to, že HAJ HOU mají hodně dobrý čas, který nereflektuje jejich výsledek v anketě ani přibližně.

    A co se týče ankety, prostě...můj názor, jako názor člověka, který se může klonit někam :), je ten, že objektivita inernetové ankety j epochybná a že schvaluji Tvé rozhodnutí do budoucnosti.

    Není člověk ten, ...to vím, no... A nerada bych, aby sis to vzal nějak osobně. ;) B.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímalo by mě kolik lidí příjde v pět :-) ale třeba překvapí. Osobně mi přijde že tam došlo k pochybení ohledně Innominado, ale kontakty jsou holt kontakty :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Ohledně Innominada nevím, co myslíš. Hráli hned po Malarme, protože už jedou druhý ročník a vyměnili se s Ivory Gate, kteří potřebovali hrát dřív. Tak nevím... jak říkám, řídil jsem se citem...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá na jeden z dalších rekordně komentovaných článků :)
    Děkuji všem účastněným:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a sem ráda za to, že už příště nebude anketa. Alespoň se vyhnem těmhle protestům o pořadí, nebo o "nedorozumění", že anketa rozhoduje o pořadí...
    A teď můžem potestovat, proti něčemu jinýmu... třeba proti kožichům nebo Paroubkovi. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hrábě, Šámo: V pět hrají HP, takže přijde asi dost lidí, takže Malarme maj paradoxně dost dobrej čas. :)
    Jinak "nedorozumění" vzešlo hlavně z toho, že se mělo pořadí určovat přibližně podle výsledk v anketě, čímž bych to u asi uzavřela pro toto téma. Nicméně se přidávám a protestuji proti Paroubkovi i kožichům.

    PROTEEEEST!

    Been

    OdpovědětVymazat
  12. Paplí, uvědomuješ si, že by tenhle tvůj článek mohl někdo pochopit jako nenávistný útok na skupinu Haj hou? A v tomhle státě se neobhájíš ani nepodařenou anketou :-D
    Meesha

    OdpovědětVymazat
  13. Ach jo, vaše starosti na naše šedivé hlavy. Hráli jsme v osm večer jen proto, že muzikanti jsou ve své většině otcové rodin a chodí do práce, v případě našeho otevřeného Haj hou společenství (neustále se měnící sestavy podle toho, kdo zrovna má čas) do 18 hod. Zase tak často nehrajeme (byl to prakticky první regulérní koncert kapely po dvou letech), tak si myslím, že naši příznivci si to užili (jeden dokonce tak, že se pod pódiem svlékl - což je pro nás asi pocta největší)... a ani ostatní příznivci punku, undergroundu a alternativy z řad přítomných neprotestovali. Asi jde spíš o vaši "vzpouru proti otcům": my jsme byli nevázaní a většinu života jsme improvizovali, vy zase vystavujete své intimnosti na netu a potřebujete na všěechno škatulky (nebo anketní pořadí či co). My jsme hudební anarchisti. Zdař bůh, dítě.

    OdpovědětVymazat