Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 14. března 2010

Malá krysa Myrta na přednášce

Vančísovo komentář pod MZ článkem o "plyšových dovolených" mi připomněl, že se s vámi už dlouho chci podělit o příběh malé krysy Myrty, který vypráví o Myrtině návštěvě mojí školy. A protože po předchozím článku se to hodí více než dost, nebudeme otálet.
To mi takhle jednou malá krysa Myrta vlezla do tašky, aniž bych o tom věděla. Tety velký krysy Myrty ještě spaly, stejně jako Šáma, zatímco já sem se vydala vstříc tramvaji a vzdělání. A tu mi Myrta se šibalskym pohledem vykoukla z tašky.

Moje první myšlenka byla vrátit se s ní domů, jenže to by znamenalo zdržení a už tak sem měla menší skluz, takže sem tu potvoru malou musela vzít s sebou.


V tramvaji na mě hodila prosebnej kukuč, abych jí nechala koukat se z okna.

Tak sem jí nechala. Jenže tu zlobivku to za chvilku stejně přestalo bavit,

takže si raději prohlížela moje buttony na tašce a nemohla se dočkat stanice Sady Pětatřicátníků (to byla totiž stanice, kde sme měly vystupovat). Cestou mi ještě tvrdila, jak se strašně těší na přednášku a že si bude taky zapisovat a určitě tomu bude rozumět víc než já.

Když sme konečně vystoupily, vzaly si nový Metro (ke kterýmu sme mimochodem zdarma dostaly i balíček BeBe sušenek- bylo úterý, den za dobrou snídani :) ), malá Myrta odmítala jít dál, dokud jí nevyfotim u jedné z největších synagog na světě.

Byly sme na špatné straně, takže výsledek nic moc, ale Myrtě to nevadilo, usmyslela si totiž, že až pojedem domů, přejdeme ulici a vyfotim jí znova.
Ale když jsme přišly do třídy a usadily se, ta tam byla aktivní, chytrolínská a sebevědomá Myrta. Tahle totiž odmítala vylézt z tašky.

Prý se jí nechce, že ta paní mluví do toho mikrofonu moc hlasitě a že jí z toho bolí ouška. A že je najednou nějak unavená, takže si teď chvilku zdřímne a pozor bude dávat až na další přednášce. No, vykrucovala se, jak jen to šlo. Ovšem, chcete-li znát můj názor, když viděla tolik neznámých lidí v jedné třídě, odvaha jí celkem rychle opustila. Ale co.
Později na dalších přednáškách už se trochu osmělila a vystrčila alespoň čumáček a když jsme o přestávkách byly ve studovně, zas to byla ta aktivní chytrolínská malá krysa Myrta,

která mi u počítače v těch nejnemožnějších chvílích zabavila myš,

taky mě zkoušela z němčiny, což jí samozřejmě za chvilku přestalo bavit a

raději si přečetla článek o Johny Deppovi.

a jednou se zrovna chystala začít luštit sudoku, když sme musely na další hodinu.

A tady je slíbená fotečka u synagogy na cestě domů, kam sme obě dorazily plné nových zážitků a dojmů. A taky celkem vyčerpané. Myrta dokonce tak, že hned usnula.

A hodné tety velké krysy Myrty, které se mohly zbláznit, kam se jejich chudinka malá krysa Myrta poděla, zapomněly na to, jak jí chtěly vynadat a nakonec mlčky střežily její spánek.

Pokračování zase někdy příště... :)

4 komentáře:

  1. Co to s tou myší dělá? Vždyť je to myš, ne krysa... :D Co by jí asi na to řekli tety Myrty? :D I když jsou určitě tolerantní vůči tomu křížení, není malá Myrta moc malá? :D Beena z Prahy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Drahá Beeno z Prahy, ty seš ale...! Takhle zkazit tak roztomilej obrázek! Doteď by mě to ani ve snu nenapadlo a teď se mi to vybaví pokaždé, když se na to podivám! No, jak my hermeneutici říkáme, změnila si mé předporozumění svým výkladem-v tomto případě to byla velmi negativní změna!!!
    A pro tvou informaci malá krysa Myrta je skutečně ještě moc malá a na nic takového nemá ani pomyšlení!!!





    :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Původně jsem se o tom nechtěl zmiňovat, ale když už jste tu nakously téma plyšový erotiky, tak to na něj prásknu - na mým nočním stolku totiž už pár let bydlí jeden malej modrej myšák (popravdě vůbec netušim, kde se tam vzal) a párkrát jsem si všimnul, jak mi vždycky při čtení tvýho blogu nenápadně načuhuje přes rameno. Takže jsem na něj včera udeřil a on se mi drze přiznal, že okukuje Myrtu a že až bude malá Myrta větší, tak by prej stála za hřích!
    No to je dneska plyšová mládež, co?! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Místo na dovolenou, pojedou Vaši krysí přátelé někam do nápravného zařízení, koukám... Že bych si založila cestovku s touto orientací? Nemusela bych se bát, že to bude monkey bussines, maximálně tak mouse one :D Bína :D

    OdpovědětVymazat