Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

sobota 20. března 2010

Pa.Korálky

aneb opět galerie-aukce :)

Máte rádi korálky? Já jo. Můžete je nosit ke spustě věcí. Můžete si je vzít do divadla i do práce/školy. Můžete s nimi být elegantní i nenucená/ý.
Taky je ráda vyrábim. Prostě jen hrábnu do svých korálkových zásob, udělám na rybářskym vlasci uzlík a počnu navlékati.
I když za poslední dobu jsem na tuto svou zálibu nějak pozapomněla. Ale vrátila jsem se k ní. A vy teď můžete sklízet plody mé práce. No není to skvělé? Je to skvělé!

A hned první plod bych nazvala takovými jarními korálky. Podíváte se na ně a...hle! Sluníčko svítí, ptáčkové zpívají, zemina voní a hlíza klíčí :)

Tyhle jsou zas elegance sama. Perleťové, růžova a fialová. Ideální například na bílou košili nebo fialový top. Ovšem fantazii se meze nekladou :)

Á, má oblíbená barevná kombinace:). Perleťové placičky v hráškové zeleni a blankytné modři ve spojení s broušenými i hladkými korálky stejných barev pro pocit příjmené svěžesti :)

A opět perleť, tentokráte v kombinaci hnědé a tmavě růžové. Také dosti elegantní.

Vyvolávací cena za jedny je 80,- . A to ještě není všechno, Horste! Pro prvních sto volajících (či komentující) tu máme V-kráječ v hodnotě 900,-, a to zcela zdarma! Zavolejte a objednejte si ihned!

A teď doopravdy- pokud bude mít zkrátka někdo z vás o nabízené korálky zájem, budu úplně mooc šťastná. A pokud ne, předstírejme opět, že je tohle jen galerie mého umu... děkuji za pochopení :)





Jo a kecám žádnej V-kráječ nebude :)

3 komentáře:

  1. Ahoj Páji. Já bych zájem určitě měla, jenom se nemůžu rozhodnout které se mi líbí nejvíc:) jak jsou dlouhé? Nebo myslíš, že by se dalo prohlídnout si je "naživo"?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, no jasně, náš zákazník, náš pán, no ne?:) V Kadani jsem vždy od pátku večer do neděle odpoledne, tak si řekni a já k tobě (od Šámy- prece jen bydlíš nad nim :D ) s nima zaskočim. Dlouhý sou cca 90-130 cm, jak který.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale jen tak pro info... zeleno modrý a jarní už sou prodaný...ale pokud máš zájem i tak, napiš.

    OdpovědětVymazat