Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 7. března 2010

Opravdu?

Opravdu je plzeňská Západočeská tak strašná?

Poslechněme si příběh od nejmenované studentky (zdravim, L., a doufám, že ti nevadí, že zde vyprávím tvé příběhy ;) Budu se snažit vše vylíčit pokud možno co nejpodobněji tomu, co si včera u Brány říkala :) ) Pedagogické fakulty Úkáčka.
Ona studentka se zúčastnila přijímacích zkoušek na obor Aj-D. Z Dějepisu neměla nikterak dobrý pocit, ovšem angličtinou si byla celkem jistá. Později jí z Pajdy volali, že se bohužel na tento obor nedostala, dějepis prý dopadl celkem slušně, ovšem anglický test- velmi nízké bodové ohodnocení. To jí bylo divné, proto se ozvala, že by ráda ty přijímací testy viděla. Na to Pajda zcela obrátila, že to tedy nebylo zas tak strašné... ukázalo se, že přijímací testy dané studentky se ztratily a lidé ze studijního neměli ani tu slušnost, aby to řekli na rovinu. Než by se ty testy pokusili opravdu hledat, pokusili ne nejprve o prachsprostou lež o nedoložitelném nepřijetí. Co to znamená? Že kdyby se ona studentka neozvala, na obor by se nedostala jen kvůlu ztraceným testům.
A toto není zdaleka příběh jediný...



X

Já jen, že mě občas unavovalo slýchávat: "A kde studuješ? V Plzni? Dofám, že né na právech.", případně: "V Plzni? Tak to budeš mít v létě titul, ne?"

A tady máte důkaz toho, jak je nepříjemný, když se FAKULTA zaměňuje s UNIVERZITOU. To že jsou práva v Plzni prohnilý, nezaručuje prohnilost celé Západočeské. Stejně tak to, že jsou na Pajdě na Úkáčku líný a nezodpovědný a mají tam bordel, neznamená, že je líný a nezodpovědný celý Úkáčko.

A propo, to, že v Plzni na právech vyplulo to prohnilé jádro na povrch nemusí nutně znamenat, že prohnilé jádro máme jen v Plzni a jádra ostatních univerzit zůstávají netknutá. To už je bohužel tak.

A chci vám taky říct, že se mi na ZÁPADOČESKÝ a v PLZNI líbí a neměnila bych!!!

3 komentáře:

  1. díky! skvěle jsi to vyjádřila. Taky jsem na Západočeský spokojená a ty hlášky veřejnosti na to, že pokud jsme z Plzně, máme titul v podstatě v kapse, mě dožírají už dost dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám titul z Plzně a hrdě se k tomu hlásim!!! Navíc ho mám z pajdy, což je jak spousta lidí tvrdí taky skoro zadarmo... Sám za sebe mohu říct, že jsem nikdy nic zadarmo nedostal (no možná pár drobností jako dítě, lae to sem nepatří) a tak bych využil této možnosti a poslal bych všechny ty chytráky do Plzně - ať si tam ten titul do léta na právech nebo snadno na pajdě udělaj... :))) A pokud by i teď měli tito jedinci nějakou výmluvu, tak už mě napadá jen jedno místo, kam je poslat ... :)))

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, když tak o tom přemýšlím, tak jsem ty testy fakt nikdy neviděla, prostě mi poradili poslat odvolání, povolili mi ústní, který jsem udělala, ale co když ty ztracený testy nebyly sice tak špatný,ale na přijetí nestačily? Já ani nevím, jestli jsem tam načerno nebo legálně..a to mám před státnicema a píšu bakuli..buď jsem přijímačky teda dala a pak není divný, že jsem se ve studiu dostala celkem daleko, nebo jsem je nedala a to znamená, že jsou neobjektivní, a nebo je ta škola nějaká podezřele lehká...a já jsem možná pedagogický vetřelec..
    Zdraví L.

    OdpovědětVymazat