Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pátek 23. dubna 2010

Copa to...

...vyplodila má téměř dvacetiletá, avšak stále trochu dětská mysl?
Chtěla bych totiž:

krysu (tu už dlouho!),

jež by se zovala Myrta (jak jinak).

mládě ježka,

zoval by se Monty,

kočku, pro kterou ještě nemám jméno,

vránu Jasmínu,


čápa Artura


a slepýše Dorotku.


To jen, co mi tak občas bleskne hlavou a mám chuť se o tom s někým podělit (Šámu už štve moje věta: Jé, ja chci... (doplňte libovolné zvířátko z předchozího seznamu)! :) )

2 komentáře:

  1. Paplí, pro Tebe:

    http://www.youtube.com/watch?v=TkbQYaWEzis

    Jak bys stím arturem asi dopadla... :D

    Beena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :)
    Jo a spletla jsem se pro kočky už dávno jména máme, byly by dvě a jmenovaly by se Mardoša a Myšpulín :)

    OdpovědětVymazat