Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 25. dubna 2010

Při pohledu na...

... program Rockfestu se ptám:

Kam se poděly staré, dobré, osvědčené kapely?

Cocotte Minute?
Tatabojs?
Sto zvířat?
UDG?
Post it?
Vypsaná Fixa?
No Name?
Kryštof?
Mig 21?
i ty blbý Kabáti nebo Chinaski?
... atd?

Na co se mám já, obyčejný člověk, těšit, když tam nehraje ani jedna z výše vyjmenovaných?

Na Mandrage?
Dogu?
Kapitána Lásku?

A co na to Jan Tleskač?

4 komentáře:

  1. Ale Divokej Bill a Horkýže tam budou...a já se těšim i na x-lefty, škwory, visáče nebo Skyline. Letos si tam najdu docela dost věcí
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, holka, nemůže to být každý rok stejný, asi se budeš muset vypravit i ke konkurenci, kam já bohužel nemůžu (bohužel samozřejmě kvůli Už jsme doma:), páč budu pyč;)
    www.openairfestival.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pardoon, výše jmenované kapely jsem při podrobnějším pohledu na program tedy opravdu našla :, ale stejně... nějak se mi tam nechce. X-lefty už sem viděla několikrát, nenatáhnou mě tam jen oni, škwory opravdu nemusim (jak ty brouky, tak tu kapelu :)), visáči- hm, Skyline neznám, ty by mě možná mohli příjemně překvapit. Chybí mi tam zkrátka nějaká ta alespoň jedna kapela, kvůli který bych tam šla... chápu, že to nemůže být každej rok stejný, ale...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nezoufej, nejní to jedinej fest. Mrkni se na www.prejsifestival.cz a najdi si jinou akci :-)

    jinak na jmenovaný openairfestival jedu...

    OdpovědětVymazat