Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

úterý 10. února 2009

Scio a jiné neřádstvo...

Scio...




V sobotu, 7. února sem se zúčastnila NSZ, OPS spol. Scio.
Ano, žijeme ve světě zkratek:)
Volně přeloženo- Národní srovnávací zkoušky, Obecně studijní předpoklady společnosti Scio.
Jistě už ste o tomhle výmyslu slyšeli... hlavně vy, co letos maturujete a chcete na své štrece za vzděláním pokračovat vstupem na jednu (nebo více) vysokých škol a vy, co máte tu smůlu (štěstí?), že ste si vybrali školu, kde součástí přijímaček nebo celými přijímačkami sou právě NSZ.


Což je přesně můj případ- ZČU... ne, napíšu to nezkratkovitě :)
Západočeská univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné kultury, obor Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání (jak to zní honosně, že? ;) ), případně Katedra Německého jazyka, obor Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání.
Kromě poplatku za přihlášku a zpoplatněných talentových zkoušek na KVK nemá moje fakulta žádný finanční výdělek a de facto ani žádný vliv na průběh zkoušek a jejich výsledek. To všechno má pod palcem Scio. Scio sem, Scio tam. Štve mě to, i když vlastně přesně nevím proč.


Možná jde jen o princip.


Proč mám finančně podporovat nějakou společnost, se kterou nebudu mít za dob studia nic společnýho než "svojí" fakultu, se kterou budu mít společné všechno?!


Proč si moje odpovědi má číst nějakej maník od scia a "moje" fakulta dostane jen jakýsi percentil?!


Jde jen o další snahu špatného vydělávání na vzdělání? Nebo to opravdu zjednodušuje práci fakultám a hledá ty nejlepší schopnosti u studentů? Nevím... ale nemam z toho nijak dobrej pocit.


a jiné neřádstvo...


Chm, když už jsem napsala takovej nadpis, měla bych ho dodržet. Za neřádstvo považuju například šváby. Snesu hady, snesu pavouky, švábi NESNESU!


Uuh, to bude docela psycho, mít tenhle obrázek na blogu :)

Připadá vám to jako troufalá drzost dávat scio a šváby do jednoho článku? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat