Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

středa 20. října 2010

Jeee, já sem tak ráda...

..., že dnes (resp včera, uff, už bych fakt měla jít spáát) Šámy zprovoznil wifinu, které sme dali jméno Akira a já mohla napsat hned tři (i s tímhle čtyři) nové články...
I když to pro mě znamená jít spát až teď, téměř ve 2 hodiny v noci (má nahrbená záda, promiňte mi to, zítra si vás protáhnu v bazénu), sem za to opravdu ráda. A navíc, díky přetrvávajícím potížím paní Zikmundové se zítřejší hodina od půl osmé (brr) ruší a dramatickou výchovu (což je vynikající příklad dalšího hravého předmětu) máme až od 10:15, mohu si trochu přispat.

A k posledním dnům - viděli sme film "Někdo to rád horké" se všemi těmi skvělými hláškami ("Říkejte mi Dafné" nebo "Pak nás dají do ženský márnice, svlíknou nás a já umřu hanbou" :D) a je prostě skvělej. Prostě awesome.


Žádné komentáře:

Okomentovat