Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 20. února 2012

Takový normální den...

... to byl, co sem dnes prožila.

(Následuje relativně nudný článek de facto o ničem.)

Ráno sem vstala na můj vkus zbytečně brzy a jak se později ukázalo, bylo to i zbytečné. Měla sem domluvené konzultačky ohledně bakalářky, ovšem jak sem zjistila ze slov sekretářky fakulty, byly zrušené.

Šla jsem tedy do knihovny a chvíli upravovala teoretickou část, kterou jsem původně chtěla konzultovat a pak vyhrála prokrastinace a já si vybírala šaty, který si necháme s ó mou drahou sestřeničkou Vlastimilkou ušít na spešl událost v létě (hihi, mrkmrk ;) ) až do tý doby než sem musela nastoupit do tramavaje, vyslechnout si rozhovor dvou důchodkyň o tom, jak jsou všichni chamtivý zloději a nechat se odvézt na svou druhou hodinu angličtiny v tomto semestru.

Tam sem se mimo jiné svěřila že mám blog a na otázku, co na něj píšu, sem z nedostatku jiného nápadu řekla: "For example things that happen to me..." A abych dostála těchto slov, vznikl tento článek.

Po angličtině jsem dorazila domů, uvařila si oběd a pak sme s Nejmilejším překonali lenost a vydali se za keškou na Sylvánu. Promočili si a zabahnili si boty a kešku jsme nenašli, jen jakési "šidítka" pod kameny. Super. Geozloději zase zabodovali, gratulace! :(



"Šidítka"

Naivně sme si mysleli, že je keška třeba zazimovaná, ovšem po našem příchodu a mém dotazu na stránkách geokešingu jsme obdrželi mail od ownerů, že ji teda opět někdo ukradl...

Po příchodu jsme si uvařili čaj a dali si jednu hru Carca. Začínáme na tom být docela závislí...tedy, co povídám, začínáme, už dost dlouho závisláky jsme (a pro "češtinářskýho" rejpala my jsme kdo co závisláci i jsme kým čím závisláky ;) ).

Nu a teď jsme si každý zasedl ke svému počítači s jasným posláním - udělat něco do školy. Ehm, já sem stihla objednat Travel Bug, přečíst si o navigačním závodu Skrýše 2012 a napsat tento článek, Nejmilejší udělal salát, do své části dal kousky pstruha a teď na to "nadává", neboť jen vybírá kosti :) (ale své mamince vyřizuje, že mu ryba mooc chutnala ;) ) a k tomu projíždí veškerá možná virální i neznámá videa na youtube

Tolik o naší pracovní morálce.

Co říci na závěr?

Nic.

Jen vložit obrázek, po kterym je každý "takový normální den" "takovým normálním dnem" s úsměvem. Vím o čem mluvím, máme ho na nástěnce :).


Jeeee!

Žádné komentáře:

Okomentovat