Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pátek 1. ledna 2010

Perličky z výslechů české policie

Při brouzdání po netu jsem na Novinkách.cz narazila na článek na celkem vtipné formulace z policejních spisů, perlící se víc než včerejší šampus. Zde sou některé z nich:


Z protokolu o ohledání místa činu: „V pravém křídle okna, v její dolní levé části, se nachází prázdný prostor ve tvaru půlkruhu.“



Ze záznamu k návštěvě ve věznici: „Návštěva se neuskutečnila, jelikož obviněného nikdo nenavštívil.“



Ze záznamu: „Kdy se jednalo o tři mladíky ve věku cca 14 – 165 let, kdy jeden z nich vypadal starší.“



Z pracovního posudku zaměstnance bezpečnostní agentury: „Vzhledem k tomu, že výkon služby vykonával samostatně pouze se psem, jeho vztah ke kolektivu není znám“



Z podaného vysvětlení (laicky řečeno výslechu): „Myslel jsem si, že mám stažené okénko, zjistil jsem, že je zavřené, když jsem vystrčil ruku ven.“



Z podaného vysvětlení: „Řekl jsem policii, že nejsem zraněný, ale když jsem si sundal klobouk, zjistil jsem, že mám frakturu lebky.“



Z podaného vysvětlení: “Pak vzal z ledničky vajíčka a začal mi je rozbíjet o hlavu.....Dále mi snědl hrachovou polévku, což si cením taky na sto korun, protože jsem do ní dával klobásky a další přísady.”



Z podaného vysvětlení 22leté poškozené: “Bydlím společně se svým synem narozeným v roce“…..“ a svou matkou, rok narození si nevzpomenu.“

Žádné komentáře:

Okomentovat