Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pátek 15. ledna 2010

O zkouškách a po zkouškách...

Znáte takovýto období, jak si řikáte, že byste měli něco udělat, ale odkládáte to? Například úklid: "před Vánocema... až na na jaře..." neho zhnubnutí, cvičení: " až mi bude líp, moc se necejtim..."
A já si říkala: "Už sem dlouho nic nenapsala na blog... a přitom je toho celkem dost, co bych mohla napsat...po zkouškách. Už sem si dlouho nic nenakreslila... po zkouškách. Nějaký korálky...po zkouškách. Brigádu si zkusim najít... po zkouškách. Musim projít paní Šámovce tu bakalářku... po zkouškách."

A je to tu. Mám po zkouškách a před sebou měsíc a půl na blog, korálkování, kreslení, brigádu i bakalářku. Tak schválně.

Je fakt, že je fakt dobrý udělat si vše co nejdřív a držet se toho. Za to se musim vážně hodně pochválit. Téměř všechny zápočty a k tomu navíc jednu zkoušku (za 1 mimochodem :) )sem měla hotovo už před vánoci. Následovala hermeneutika (první termín- 4.1., za 1), grafický editory (12. 1., za 2, plína jedna plínovitá) a nejtvrdší oříšek Dějiny umění (včera, 14.1., za 1). Sem šprtna? Útočim na červenej diplom? Možná. Ale sem na to hrdá! A hlavně, se můžu teď flákat, heč heč!:)

Nejvíc mě skutečně naštvaly grafický editory-
3 úkoly- 1. Transformers- úprava fota ve Photoshopu,



2. Obraz v čase- vytvoření celého obrázku v Illustrátoru,



3. Stíny- úprava fota ve Photoshopu a dodělání v Ilustrátoru.


Vim, že moje výsledky nebyly na nějak vysoký úrovni, ale lidi, jediný tvořivý programy, se kterejma sem doteď dělala, byly možná tak Gimp a Malování! A navíc se výsledky příliš nelišily od jiných, kterým dala za 1.

Kdyby mi aspoň něco určitýho řekla, jako, že je to špatně technicky zpracovaný nebo tak, ale ona jen, že to není "její talířek" (to ona používá místo výrazu "šálek čaje", neptejte se mě proč, netušim), tak zůstanem u dvojky. Ale jen tak mimochodem, to, že máme být esteticky otevřený všem a všemu nám vtloukala jen a jen ona (na jinym předmětu), tak proč já platim dvojkou za to, že ona je esteticky zamčená na dva západy? Ach jo, teď fakt znim, jako nějaká ufňukaná šprtna, což?

Když mě tak ani neštve, že mam jednu 2, mě spíš štve z čeho a za co jí mam. Jedničky mám z toho, co sem se naučila, z toho, že umim trochu myslet, a z předmětu, kde mam ukázat svůj talent a um dostanu za 2. Ach jo, už fakt zmlknu.
I když výtvarně tvořit na PC by mě stejně asi nikdy moc nebavilo, mam radši skutečnou paletu, štětec a tužku, ne ty elektronický, na který si nemůžete šáhnout, čichnout si k barvám, jak barvově voní ani se vám ze štětce v ponořený vodě nestane hokejka.
Ale ani ta jedna dvojka mi nemůže zkazit pocit, že mám své první zkouškový úspěšně za sebou!
A neslavila sem chlastem, ale božím zmrzlinovym pohárem s domácí šlehačkou. A taky mi milovanej Šáma udělal moc dobrou večeři :)

3 komentáře:

  1. Gratuluji a tiše závidím oslavu :D Abee

    OdpovědětVymazat
  2. Té ž gratuluji! To jsem taky neměl na školství rád, když omezenej pedagog v rámci svého omezení hodnotil studentské práce. A ještě to naférovku přiznal. Co se dá dělat. Kolik peněz do škol, tolik odborníků a profesionálů, nebo tolik alkoholiků a omezenců? Záleží na měšci. U nás jen pár stříbrňáků cinká na dně váčku. Proč by odborníci a profesionálové šli do školství, když je soukromý sektor odmění za jejich znalosti a práci mnohem lépe? Holt to jsou v lepším případě schopní nadšenci, hůře už masochisté a trosky co se nedokázali jinde uplatnit... Jak dlouho bude ještě tato situace trvat?

    OdpovědětVymazat
  3. Celý školní rok jsem se těšila na jednu věc. Jak zabouchnu čtenářský deník a budu dva měsíce číst knížky živých autorů.

    OdpovědětVymazat