Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

sobota 2. ledna 2010

Váš oblíbený sitcom?

Dlouho působící anketa vpravo o půlnoci ukončila své působení a musím říct, že mě překvapuje jak konečný počet hlasů (krásná kulatá třicítka), tak konečný výsledek.

Úplně poslední skončil Comeback- první český sitcom. Musím říct, že nijak zvlášť překvapená nejsem, Ozzák zkrátka nemůže uspět v takové konkurenci jako je Sheldon, Bernard, Rimmer nebo Barney. Tím nechci Comeback (který mě mimochodem nijak nevadí ani neuraží, naopak celkem ráda se na něj podívám) nijak znehodnocovat, to je zkrátka holý fakt.

O předposlední (4.) místo se dělí sitcom jiný (jaký? :) ) a sitcom Přátelé. Opět asi nejsou tolik konkurence schopní :) i když sou boží, možná ale s přibývajícími díly stále a stále stejní :)
Na třetím místě skončily (celkem) překvapivě How I a Big bang... co se stalo, Sheldone a Barney?






Ač sem to zkoušela vypnout a zapnout, je to tak. na druhém místě s 9 hlasy skončil IT Crowd... ten se na poslední chvíli celkem vyšvihl:)!Gratuluji Mossovi, Royovi i Jen!




A máme tu končně první místo a s ním britský humor... Black Books a Červený trpaslík se dělí o zlato!!! (fanfáry, potlesk, létající konfety, řev fanynek a vzduchem plachtící podprsenky :) )




A co z toho vyplývá? Že do poslední chvíli skutečně nevíte, jak to dopadne... když sem sem tu anketu dávala, byla sem skálopevně přesvědčena, že vyhraje How I nebo Big bang... ovšem vcelku příjemně ste mě překvapili a britský humor postavili nad americký...

2 komentáře:

  1. Týjo. A já jsem tak hlasoval pro BBT. No nic, alespoň mě to motivovalo a zaostřím na Black books :)
    A taky chci říct, že je fajn že ti Pájo na blogu přibylo tolik příspěvků za tak krátkou dobu. Už jsem se sem pomalu přestal koukat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To víš, nějak sem šla do sebe.. taky už mi to bylo vytýkáno, že tu mam poslední článek z půlky listopadu :)

    OdpovědětVymazat