Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 21. února 2011

Jsem tvor...

Následuje lehce patetický a teatrální článek napsaný nejspíše díky přemíře optimismu v žilách.

Jsem tvor povídavý.

Musím mluvit, povídat, poslouchat, reagovat, komentovat,odsekávat, dohadovat se, souhlasit i říkat ne. Potřebuju skládat písmena do slov, slova do vět, věty do souvětí a souvětím za souvětím doprovázené mimikou a gestikulací se dorozumívat s těmi, se kterými se dorozumívat chci.

Jsem tvor jídlo si rád užívající.
Jídlo mám ráda, žít bez něho nemůžu. Mám ráda domací šlehačku a domácí džem na ještě teplých lívancích, sušená i čerstvá rajčata s bazalkou, mám ráda schopnost ledového salátu udělat z obyčejného tousťáku se sýrem zdravý sendvič na úrovni a schopnost bazalky a česneku udělat z kečupu italskou omáčku ke špagetám. Miluju tuňáka a čerstvé rohlíky. Čersvý, šťavnatý, kyselý pomeranč. Ještě teplý sýrový popcorn. Smažené fazolové lusky se slaninou. Vařený kukuřičný klas s máslem a solí. PUB Burger, BZV ze Saloonu, koňakové špičky v menze. A díky dobrému hovězímu steaku se ze mě nikdy nestane vegetariánka.

Jsem tvor audio-vizuálně ráda vnímající.
Dívám a poslouchám, co se kolem mě děje. Dívám se na obrazovku notebooku, slyším tiché šumění topení i pilné předení pračky peroucí můj přehoz na postel. Užívám si zlatavého světla sluníčka, které za okny svítí a dělá z krystalek sněhu něco hezčího než "to mokré bílé svinsto padá mi za límec". Ráda poznávám očima obrazy Vermeera, Renoira, Lichtensteina i neznámého autora. Ráda poznávám někoho po hlase. Ráda vidím i slyším.

Jsem tvor zpívající.
Potřebuju zpívat, nepotřebuju, aby mě někdo slyšel nebo poslouchal. Zpívám si všude, zpívám si i nevědomky, zpívám někdy až moc. Řekněte slovo a já vám (viď, mami :) ) zazpívám psíničku nebo její část, kde se ono slovo vyskytuje.
To je kosa. - Ale kosa na kámen narazí...
Měla bys už vrátit ty knihy. - Zaprášené knihy možná ukrývají víc než to vypadáááá...
Já ti zavolám. - Volám k temným hlubináám...

Jsem tvor milující.
Miluju a jsem ráda milována. Mám ráda mít někoho ráda. Je hodně lidí, které mám ráda, méně je těch, které miluji. Ale obojí si neskutečně užívám.

Jsem tvor žijící.
Žiju. Žiju a baví mě to.


August Renoir, Deštníky

Modrá barva a paraplíčka všude kam se podíváš.

Co víc si přát?

1 komentář: