Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

čtvrtek 3. února 2011

Co vůbec mají básníci na tomhle blbym měsíci?



Aneb následuje básnička. Moc pěkná. Z knihy Oněgin byl Rusák. Opět.

Ptáš se mě taky, jak se mám.
Jak se má člověk, když je sám?

Novýho nic - pes by tu zašel.

Mám trochu rýmu, trochu kašel.
Taky mám milence Nelásku.

Chodíme občas na procházku,

když zrovna nejsme v posteli.

Co na to říkáš, příteli?
Je to věc zvyku, lásky ne,
ať mi to Pánbůh promine.
Vždyť každej se rád poveselí.

A to je všechno. To je celý.
Píšu to psaní potmě vstoje,
jen měsíc zírá do pokoje,
jenom ta luna prokletá -
jak by řek ńákej poeta.
Co vůbec mají básníci
na tomle blbým měsíci?

Tak končím, nevím už jak dál.
Je to moc príma, žes mi psal.
(Rackové tady v noci křičí.)

Nechci psát tvoje... nejsem ničí.
Nezlob se, píšu jako cvok.
Tak šťastný Vánoce. A novej rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat