Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

čtvrtek 17. března 2011

Tvůrčí nepořádek...

.. někdo by možná řekl bordel. Ale no tak.



Takhle se připravuje na konzultaci s MAR, neboli rozšiřující malby, vážení. Skicovat, máchat štětcem, rozčilovat se nad kaňkama z tuše. Ty bulvy, co na vás upřeně koukají jsou návrh na ilustraci Kytice - Zlatého Kolovratu.

"Za oči, paní, jinak není, tak mi dal otec poručení,
za dvě oči jest."
"Za oči?! Neslýchaná věc."

Tak mi držte palce, ať mi pan magistr umění úzná alespoň jeden z mých návrhů.

1 komentář:

  1. Líbí se mi systematický nepořádek, ale co by mi udělalo opravdu velkou radost, rozhodit ještě ty pastelky po posteli při pomyšlení, že je nebudu uklízet :)
    Držím palec - v detailu jsou kresby zajímavé

    OdpovědětVymazat