Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pondělí 13. prosince 2010

Měla bych se nad sebou zamyslet...

Respektive nad svými plzeňskými stravovacími návyky poslední dobou.
...
Hm, zamyslela sem se... a nic.

A proč vůbec?

Ehm.. můj dnešní jidelníček:

Půlka pomeranče,
sendvič se smaženkou, kečupem a ledovým salátem,
čtvrtka pytlíku sýrových nachos namáčených do pálivý salsy,
5-10 kousků sušenek Opavia Zlaté - derby,
Cheesburger Pikant, kterej sem si koupila cestou z doúča.

T. říká, že nejím. Nemá pravdu. Jím. To, že ne zrovna pořádně a zdravě, je věc druhá.

Dávám to za vinu zápočtovému stresu.
Dnes sem se 3 hodiny učila na zítřejší test z angličtiny.

3 komentáře:

  1. Taky si někdy říkám... Já včera měla docela normální jídelníček, takovej anglickej (malej studenej oběd a pak teplá večeře), ale pak večer... Píšu si takhle odbornou recenzi (teda snažím se), najednou se vznesu a jsem u skříňky se sladkostma, fialová krabička s fialovou kravičkou se sama otvírá a do ruky mi jedna po druhé lítají malé čokoládky. Mléčná - jahodová - krémová - jahodová - jahodová -karamelová... A nejednou je vedle krabičky kopeček. :(

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak cca 6000kj. A to je v pohodě. Neumřeš.:-) Jen to složení není nic moc.

    OdpovědětVymazat