Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 19. prosince 2010

Všem se na vědomí dává...

... tato důležitá zpráva.

Já a Šáma už nejsme spolu.

To jen pro příští kadaňský akce, jako byl například maturák Oktávy tuto sobotu. Nebaví mě totiž otázky typu: "Ahoj, kde máš Šámu?"

Nedoufám, že si tohle všichni, kdo nás znají, přečtou, ale chci alespoň těm, kdo čtou můj blog udělat jasno. Možná jim tohle nebo tohle přišlo matoucí.

Konec. Tečka. Domluvila sem.

Jo a maturák byl skvělej.

2 komentáře:

  1. To mě mrzí... Ale jsem ráda, že aspoň náš maturák se ti líbil:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedinný pevný bod v tomto nestabilním vesmíru je pryč. Jediná věc, která se nikdy neměla změnit, se změnila. To, na co byl vždy 100% spoleh, je v nenávratnu. V co jiného má člověk tedy věřit? O co jiného se opřít? Jsem šokován. Jsem zklamán.
    Přiznám se, že když jsem psal svůj článek o fenoménu singles, tak jsem to o Vás netušil. Jak jsem se nepříjemně trefil.:-(
    Taky mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat