Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

pátek 10. prosince 2010

YES!

Mám jisté první 4 kredity!

wau...teď, když sem to tak napsala, tak to vůbec nezní tak hustě...

Mám první dva zápočty!

Jo, to zní líp :)

A to z Úvodu do filozofie (test - 26 bodů z 30) a z Informačních technologií ve výuce - 53 bodů z 53 bodů z testu a 40 bodů ze 40 bodů z úkolu. (zní to fakt našprtaně, ale pro úplnost - test byl lehkej a online ;) a z úkolu jste mohli dostat buď 0 nebo 40 bodů, takže asi tak)

Ale stejně sem ráda. A ráda se s tim vytahuju. Neodsuzujte mě.

A tady najdete můj úkol - mé první vlastní webovky... :)
(když nepočítám tento blog)

Žádné komentáře:

Okomentovat