Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

neděle 23. ledna 2011

Co mě dokáže potěšit?

Když mi někdo pochválí moje náušnice. Proč ne? Člověk se má radovat z maličkostí.



A když ten někdo je kluk a pochválí mi je sám od sebe, tak mě to těší dvojnásob.

A když je těch kluků za jeden večer několik a nezávisle na sobě mi během řeči řeknou větu ve smyslu: "Ty jo, pěkný náušnice", pak se opravdu tetelím blahem.

Děkuji za to.

A myslete si třeba, že sem povrchní.

2 komentáře:

  1. :) nedávno jsem od kamarádky dostala krásné náušnice - ovečky a postupně se u mě vyvíjí taková neškodná úchylka - na dlouhé, nejlépe zvířátkové náušnice...a už rozhlašuju, že si nikdo nemusí lámat hlavu když mi chce koupit dárek, stačí kouknout na fler...a taky se tetelím..a začínám hromadit:)
    Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Úchylka na dlouhé výstřední náušnice u mě začala...cca před 3 roky a nyní čítá má sbírka víc jak 50 párů;)Některé koupené, některé darované, některé vyrobené.
    A zvířecí mám (pokud vím) jen jedny-dřevěné ptáčky-tzv.pipky ;)

    OdpovědětVymazat