Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

čtvrtek 6. ledna 2011

Psst, slyším lišku! (leden 2007)

Objevila sem na staré webové stránce spolužáků Navenku tohle nostalgické foto s takovýmto popiskem.


Z jedné z posledních zkoušek Olivie Twist. Všimněte si mých bot (důkaz místo slibů, že Steely opravdu drží, již 4 roky častého nošení) a všimněte si Abeeiných náušnic. Nádhera! Máš je ještě?

A to abyste si všímali našich supr dupr soustředěných výrazu snad ani netřeba zdůrazňovat.

Divadlu zdar!

A Navenku zvláště.

A když už sme u těch nostalgických fotek...Olivie Twist - počátek


(hledejte pět rozdílů :) )

4 komentáře:

  1. Už je nemám. Teda mám, ale jen jednu. :( Měla jsme je hodně ráda. Všimněte si spíš, že máme šály a já dokonce i rukavice - na zkouškách se netopilo, to byla panečku láska k divadlu. Chybí mi to. No...a minulost...Je stále tu, jen není vidět, vždyť na tom jsme se, Pájí, shodly. :) Abee

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu krásnou momentku jsem fotil já. Nebyl jsem si jist, ale našel jsem jich doma z této zkoušky spoustu. Jen bych k nim přidal nové popisky a to, co se jim v tu chvíly honilo hlavou. Abee - ten má ale blbě sladěný hadry. Vendulka - teda, já vůbec netuším o čem to mluví. Pája - škoda že budou mít v tý hře modrý trika kluci. Mohla bych to zahrát ve steelech? Evička - jestli bude plkat ještě dvě minuty, tak zmrznu!

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlíku, to je naprosto geniální!!!:-D

    OdpovědětVymazat