Od Abee...

"Úžasná konzerva, chodím sem s otvírákem, pootveřu a čichám ten smích, lásku, klasiku, čichám ty perly, to úžasné počasí, to přátelství.

Až mi bude smutno, tuhle konzervu plnou štěstí prostě sežeru."

čtvrtek 27. ledna 2011

Horečka (ze) sobotní noci...

... trvala až do včerejška, dnes už odešla obtěžovat zase někoho jiného.

Následuje sebelítostivej článek. Už sem nějak dlouho dlouhodoběji nemarodila.

Ale pořád kašlu na všechno a všechny. Mažu se psím sádlem (z bylinek!), polykám hektolitry jitrocelovýho sirupu a spim v sedě. Pokud vůbec spim.
A smrkám. Pořád.
Alespoň oči už mě nepálí a neotékají.
Ale dutiny mě bolí. Jako Sheldona.

A něco k té sobotní horečce :).

3 komentáře:

  1. Pavlí, tos měla zavolat, já bych ti do telefonu zazpívala soft kitty :)
    Meesha

    OdpovědětVymazat
  2. ORIGINALU TO TEDA NESAHA ANI PO KOTNIKY, ALE CHAPU ZE SE DIVKAM NA TUTY VYSTAJLOVANY CHLAPCE LEPE DIVA NEZ NA ZAROSTLY TYPKY V DIVNEJCH KALHOTACH:)(PROMIN MI ALE NEMAM MOC RAD PODOBNY TV PORADY, I KDYZ UZNAVAM MUZOU ZNAMENAT URCITY OZIVENI NA CESKY HUDEBNI SCENE) A JE TO SNAD JEDINA PROVARENA PISNICKA OD BEE GEES, KTERA VE FILMU NEBYLA.

    OdpovědětVymazat